Dryg dag!

uuuusch vad denna dag har varit dryh , har haft så äckligt tråkigt!!Tur nog finns de personer som lyckas hålla mitt humör på topp en sån här tråkig dag..Trött har jag varit eller är de fortfarande men inte lika trött som tidigare!Har inte sovit riktigt bra dom två senaste nätterna..Först grannjäveln som lever om , låter som de går hundra elefanter då dom rör sig där uppe.Sen är de så himla varmt idetta jävla rum så vaknar av de.Men jag hoppas jag får sova ut imorgon iallafall!Nu ska jag glutta filmen som går ¨på sexan pussar på dej<3

Tänkte på dig igår & idag , eller ja de går inte en dag utan att jag tänker på dig.
Du är saknad gubben , jag lovar att jag kommer & hälsar på.
Jag hoppas du kommer komma ihåg vem jag är den dagen jag kommer.
Ditt halsband har jag kvar , den sitter runt min fotled fortfarande.♥


Kommentarer
bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-09 @ 19:36:12 | http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback