Sorry

Hejhej förlåt för världens sämsta uppdatering men funderar starkt på att göra ny blogg..
Just för namnet , Piinky?De är ju inte jag nå mer haha , nej men typ..Måste bara finna någon som gör designer!
Sedan öppnar jag upp den nya bloggen<3

Just nu gör jag inte så mkt tittar på filmen som går på sexan & hjälper mamma att tvätta!
Inte de roligaste men saker som måste göras..Imorrn är de jobb 7-15:30 jobbigt att stiga upp hihi.
Nu ska jag fortsätta titta på filmen , ha en bra kväll kraaamar!


Film och kanske sova?

Gokväll på er , var precis iväg & köpte lite liiiiite godis.
Måste få gotta imig lite innan jobb imorgon haha , ska strax se film tror jag & sen sova.
Ska ju upp klockan sex börjar ju jobba sju..Så kommer inte bli uppdatering förens efter halv fyra imorgon,

Ni får sooova såå gott kramar<3


Ojsan!

Opsiiii jag råkade visst somna en timma , var inte meeeningen låtsas vi som!
Vaknade & bad Mattias om lite fotmassage de är såååå underbart skönt.
Men självklart fick jag ge han ryggmassage efter de, men de hade jag ändå gjort.
Men nu äntligen har de börja bli lite bättre iryggen för honom!

Nu ska jag göra nånting att äta magen bara skriker efter mat♥


Onsdag

Hejhej , blev väckt av min "kära" bror som undrade om jag kunde komma å jobba.
Men var tyvärr tvungen säga nej , usch så dum man är haha.
Men ska jobba imorgon & kände att jag behövde sova ut idag haft sån huvudvärk.

Idag händer de nog inte så mycket tror jag blir mest att ta de lugnt.
Bara slappa så man är uuuuutvilad imorrn så man orkar upp klockan sex haha.
Nåväl nu ska jag kika runt lite hoppas ni får en kanon bra dag !

Jag & syrrans underbara dotter<3


Tröttaaast

Haaaj igen , guud vilken seg dag trött som tusan är jag..Råkade somna efter klockan sju & vaknade nio..
Inge bra hoppas bara jag kan somna inatt då..Men de tror jag för jag är fortfarande extremt trött!
Ska snart hoppa iduschen sen sätta igång en film å bara gosa mig under täcket :).

Hoppas ni haft en bra dag idag

Fjortispose


Chokladfreaaaak!

Hejhej , nu var de ett tag sen igen..Lovar att försöka bättra mig!
Var iväg för ett tag sen & köpte choklad vilket händer ungefäääär varje dag.
Men blev lite överdrivet idag kanske ?80:- för bara choklad?hhaha illa alltså.

Men men har aldrig nekat att jag är ett chokladfreaak hihi ,nåväl nu ska jag kika runt lite pusspuss<3